Mangaworld
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mangaworld

Roleplaying group, friends
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Parken, Akki och Hava, dag

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Admin
Admin
Admin


Posts : 56
Join date : 10-02-16
Location : Under your bed

Parken, Akki och Hava, dag Empty
InläggRubrik: Parken, Akki och Hava, dag   Parken, Akki och Hava, dag I_icon_minitimetis mar 02, 2010 2:35 pm

(havasa)
*kommer gåendes med Akki brevid sig* nu är vi framme ^^

(Akki)
*tittar på Havasa med en lätt oroad blick*
"är du okey?"

(havasa)
Japp^^ *håller upp paraplyet så att det skuggar ansiktet*

(Akki)
*ler*
"okey. vad ska vi göra nu?"

(havasa)
*skuttar till gungorna och sätter sig på en utan att gunga den* jag vet inte

(Akki)
*ser gungorna och fnissar medans han springer upp bakom Havasa och hoppar upp på gungan och börjar gunga dem fram och tillbaka*

(havasa)
Wiiiii *sträcker ut ena handen (skulle sträcka ut båda om det inte var så att hon höll i ett paraply)* Im flying jack im flying (intern skämt)

(Akki)
*skrattar och her på mer fart. inte för att han vet vem jack är, men ändå, sålänge de har skoj så spelar det ingen roll vad hon kallar honom (han har ej sett titanic)*

(havasa)
(LOL) *tittar upp mot Akki* ^^ *skrattar*

(Akki)
*ler ner mot Havasa*
"vill du högre upp?"

(havasa)
jag vet inte om jag vågar :S

(Akki)
"det gör inget" ^^
"vill du ner?"

(havasa)
*ser hur träden swichar förbi* jaa, det kan ju inte skada

(Akki)
"okey"
*vingarna växer ut på ryggen. han fäller ut dom och dom bromsar eftektikt farten.
när de stannat hoppar han ner och sätter sig framför Havasa på marken*
"tycker du inte om höjder?"

(havasa)
nja... jag är lite höjdrädd *hoppar ner från gungan*

(Akki)
*nickar förstående*
"det var jag också, men min pappa lät sig åka på hans rygg när jag var mindre så jag skulle växa ifrån det..."
*has röst var först relativt glad, men ju längre in i meningen han kom desto mer sorgsen blev tonläget*
"...jag kände mig trygg då..."

(havasa)
*märker det sorgsna i Akki's röst och kramar honom hårt, hon vill säga något men vet inte vad*

(Akki)
*när Havasa kramar honom sitter han först bara stilla. sorgen växer inom honom och han lägger armarna om Havasa och brgraver sitt ansikte i hennes hår medans tårar hotar att falla när minnen tränger fram*

(havasa)
*håller honom nära mot sig* har något hänt? *frågar hon lungt*

(Akki)
*hans grepp om Havasa hårdnar och han snyftar tyst*
"...mina föräldrar blev mördade..."

(havasa)
*Finner inga ord, hon vet inte hur det kan kännas för honom men hon vet att det är bäst att få släppa ut sina känslor så hon står bara kvar och håller om Akki*

(Akki)
*gråter tyst i Havasas hår, hans armar lätt skakande och hans grepp om hennes klänning (?) hårdnar änmera*

(havasa)
*hon står där en lång stund utan att veta vad hon ska säga* v-v-vill du prata om det? *sa hon som för att bryta tystnaden*

(Akki)
*skakar sakta på huvudet. han visste inte om han kunde ta det psykiskt....alla minnen var för mycket för honom*

(havasa)
*släpper paraplyet eftersom solen gått i måln och stryker honom sakta över ryggen medans de kramas*

(Akki)
*kryper ihop mot hennes bröstkorg, i både tröst och i en tyst undergivelse, att han nu försätter sig i underläge, en försvagad position vid angrepp. det var också ett tecken på att han litade på henne, att hon inte skulle skada honom*

(havasa)
*bryter kramen och tar hanns hand* kom *leder honom till en bänk och håller tröstande om honom igen*

(Akki)
*drar upp benen på bänken och lägger svansen om sig och vilar i havasas famn*

(havasa)
*stryker Akki's hår i lugna och mjuka rörelser*

(Akki)
*trött på att vara ledsen, trött på att bekymra Havasa.
han torkar tårarna och sväljer sorgen, som han gjort så många gånger förut.
han ställer ner fötterna på marken igen och kryper ur Havasas famn. han ler och tar hennes han i sin*
"kom, vi gör nåt annat"

(havasa)
*blir förvånad när Akki plötsligt ställer sig upp och tar hennes hand men följer med utan att fråga*

(Akki)
*går förbi hennes paraply och tar upp det, vänder sig sen om och tittar på Havasa*
"vad vill du göra nu?"
*hans röst nu munter och döljer alla tecken på sorg*

(havasa)
*tar upp paraplyet* Jag vet inte... *tittar på Akki och ler* kan vi inte fara till ett ställe där vi kan bada? ^^

(Akki)
*nickar instämmande*
"okay, till stranden eller skogen?" ^^

(havasa)
vi borde fara till ett ställe där det är lite skuggit, för säkerhetens skull ^^

(Akki)
"okey. blir skogen bra?"

(havasa)
Japp ^^ *tar Akki's hand och går mot skogen* Lalalalalaa

(Akki)
*lallar på med havasa*
Till överst på sidan Gå ner
http://manwo.omgforum.net
 
Parken, Akki och Hava, dag
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Korridoren, Akki, Hava, Zero, Cooro
» Korridoren, Akki och Okami
» Parken, Duele och Zero
» Korridoren, Hava, Querido, Hallwir
» Stranden, Hava, Hallwir, Querido

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Mangaworld :: Gamla ämnen-
Hoppa till: